Reklamačný poriadok CA Yildiz, s.r.o.

1. Objednávateľ

má právo podať reklamáciu v prípade, že rozsah a kvalita služieb nezodpovedajú objednanej úrovni. Toto svoje právo je objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne priamo u organizátora zájazdu u zástupcu /CA Yildiz/, najneskôr však do 3 mesiacov o ukončenia čerpania objednaných služieb. Reklamáciu je potrebné zaslať písomne alebo doručiť osobne organizátorovi zájazdu alebo zástupcovi /CA Yildiz/.
 

2. Za porušenie

záväzkov vyplývajúcich z cestovnej zmluvy zodpovedá organizátor zájazdu. Cestovná kancelária nesie zodpovednosť za služby, ktoré sú dojednané v cestovnej zmluve. Na služby alebo iné bonusy poskytnuté zdarma sa nevzťahuje právo na reklamáciu. Zodpovednosť cestovnej kancelárie sa riadi Zákonom 281/2001 Zb.z. o zájazdoch, podmienkach podnikania cestovných kancelárií a cestovných agentúr, Zákonom č. 250/2007 Zb.z. o ochrane spotrebiteľa.
 

3. Reklamácia

musí obsahovať nasledovné údaje:
a/ údaje potrebné na identifikáciu zájazdu: /číslo zmluvy, mená cestujúcich, termín pobytu,    
    destinácia, názov ubytovania a iné/
b/ dátum uzatvorenia zmluvy
c/ názov cestovnej kancelárie, s ktorou bola zmluva uzatvorená
d/ popis reklamovaných služieb
e/ kontaktné údaje klienta, bankové spojenie
f/ reklamačný protokol z miesta pobytu najlepšie potvrdený delegátom, prípadne fotografie
 

4. Reklamácia

musí  byť vybavená v zákonom stanovenej lehote, t.j. najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
 

5. Podrobnosti

reklamačného konania a zodpovednosti za škodu sú uvedené v Zmluvných podmienkach každej zastúpenej cestovnej kancelárie. 
 

Platnosť reklamačného poriadku 

Reklamačné podmienky sú uvedené vo Všeobecných zmluvných podmienkach každej cestovnej kancelárie, ktorá zájazd organizuje.
Schránka
0 zájazdov v schránke