1. Objednávateľ
má právo podať reklamáciu v prípade, že rozsah a kvalita služieb nezodpovedajú objednanej úrovni. Toto svoje právo je objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne priamo u organizátora zájazdu u zástupcu /CA Yildiz/, najneskôr však do 3 mesiacov o ukončenia čerpania objednaných služieb. Reklamáciu je potrebné zaslať písomne alebo doručiť osobne organizátorovi zájazdu alebo zástupcovi /CA Yildiz/.
2. Za porušenie
záväzkov vyplývajúcich z cestovnej zmluvy zodpovedá organizátor zájazdu. Cestovná kancelária nesie zodpovednosť za služby, ktoré sú dojednané v cestovnej zmluve. Na služby alebo iné bonusy poskytnuté zdarma sa nevzťahuje právo na reklamáciu. Zodpovednosť cestovnej kancelárie sa riadi Zákonom 281/2001 Zb.z. o zájazdoch, podmienkach podnikania cestovných kancelárií a cestovných agentúr, Zákonom č. 250/2007 Zb.z. o ochrane spotrebiteľa.
3. Reklamácia
musí obsahovať nasledovné údaje:
a/ údaje potrebné na identifikáciu zájazdu: /číslo zmluvy, mená cestujúcich, termín pobytu,
destinácia, názov ubytovania a iné/
b/ dátum uzatvorenia zmluvy
c/ názov cestovnej kancelárie, s ktorou bola zmluva uzatvorená
d/ popis reklamovaných služieb
e/ kontaktné údaje klienta, bankové spojenie
f/ reklamačný protokol z miesta pobytu najlepšie potvrdený delegátom, prípadne fotografie
4. Reklamácia
musí byť vybavená v zákonom stanovenej lehote, t.j. najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
5. Podrobnosti
reklamačného konania a zodpovednosti za škodu sú uvedené v Zmluvných podmienkach každej zastúpenej cestovnej kancelárie.
Platnosť reklamačného poriadku
Reklamačné podmienky sú uvedené vo Všeobecných zmluvných podmienkach každej cestovnej kancelárie, ktorá zájazd organizuje.